Jaké jsou základní požadavky kladené na provozovatele potravinářského podniku, který uvádí na trh potraviny prostřednictvím internetového prodeje? Jak splnit informační povinnost, identifikaci vůči spotřebiteli, dodržovat práva spotřebitele a správně uvádět informace o prodávaných potravinách v souladu s potravinářskou legislativou? Jaký je vztah mezi reklamou a internetovým prodejem? V prezentaci Státní zemědělské a potravinářské inspekce bude uveden přístup SZPI ke kontrole e-commerce a výsledky kontrolní činnosti v této oblasti.
Přístup k citovaným dokumentům:
Lektor
| Mgr. Martin Hedeja Vystudoval chemii a geografii na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity v Brně. V minulosti pracoval na Ústředním inspektorátu SZPI jako ředitel kanceláře úřadu. Poté působil v pedagogické sféře. V současné době pracuje jako metodik SZPI pro kontrolu internetového prodeje a pro kontrolu reklamy. Je členem pracovní skupiny Evropské komise pro posílení prosazování legislativy EU v oblasti prodeje potravin na internetu a členem pracovní skupiny FLEP (Food Law Enforcement Practitioners) pro oblast e-commerce. |